[大吉得罪] 世界盡頭沒有才女

好啦,有時心理不平衡,就係時候散下D怨氣。
下下叫大家唔好睇HIT RATE 跟LIKE 人數, 真心唔知果香港極端到咩地部,果人生價值扭曲到一係清高都不聞不問。 一係就要鳩鳩聲先搏到你一個LIKE,愈來愈多真係文字工作者,小果D一張咖啡相就過萬LIKE既所謂KOL。好啦,今次又係果d自己未去到KOL level就係度小人既post。 學院派唔係真係大哂, 有風骨有腰骨,妖,下下都話個客要睇hit rate、like人數, 次次去擺市集都有果d like我啦~ like 我啦~ like我送咩咩咩既活動。 可能我已經老啦,不進則退,一個like 就係一分錢,一分錢就係世界, 係人都知道愈多like唔代表愈接近才女level,又或者,KOL根本fucking care咩係才女。 真正才女,今日先走左一個。 咁我地咁care like 呀、hti rate為左咩? 為左咩? 為左同廣告商交代? 廣告商又為左咩要咁多hit rate?多d人按like 、view 、read 就多d生意咁話下啦。 比條數睇睇先。 究竟係內容重要d,定果個hit rate?
我知,我知果世界好多人靠hit rate 生活, 又好多人仲對某d職業抱住美好幻想,但係果世界可唔可以唔好咁先。 或者係香港,可唔可以唔好咁先。
我只係想寫d野,生活下、平衡下個世界,唔需要用粗口、唔需要嘩眾啫。如果唔係,其實我地要成為KOL,係唔需要讀書同睇書嫁喎,成為KOL又可以養得起自己,其實從小開始MARKETING 自己,搵個識影相既男、女朋友就得喎。 可唔可以有小小深度先。原來真係唔駛嫁喎,因為踩低人地,或者鬧下人、笑下人,令reader感到係啦、就係咁啦,就有人拍手同like 嫁啦。咁成個文字工作仲有咩好做?
香港既網上生態,原來真係咁ga wor。

留言